LoveTokioHotel

Alla inlägg under april 2010

Av sara johansson - 19 april 2010 14:14

HAHAAHAHHAAHAHHAAHAHHAHAHAHAHAHA XD Jag är VÄRLDENS smartaste person.. Jag tappar bort ALLTING!  XD Dom här senaste dagarna har jag tappat bort: Min föräldrar (A), min garderob xD, min mobil, föräldrarana igen och nu kan jag inte hitta mitt vita och svarta naggelack.. Sen så kan jag inte slå rätt lösenord xD MAHAHAHAHAHAHHAHAHAH XD SÅ smart är jag :D XD Mina naggellack är puts veck..:O Hmm.. Kanske bakom skrivaren.. hmm.. ÅH NEJ :O SKRIVAREN ÄR OCKSÅ BORT!! GUD VAD JAG SKA TAPPA BORT ALLT :O hhahahahaXD Jag skoja...:O Jag har INTE tappat bort skrivaren också xD haha jag är världens dåligaste humor.. Jag vet.. Ni behöver inte säga det xD! Men nagellacken ska ju ligga vid datorn! :O HAHAHAAH ja, mina nagellack ligger vid datorn... xD  I alla fall det vita och svarta :P XD jag har kollat ÖVERALLT! Jag kan ju alltid ta Lindas nagellack.. Men hon har bara svart..xD Okej... Det vita nagellacket är Lindas som JAG köpte och som JAG använder och som JAG nu har tappat bort som JAG nu ska leta efter xD

Hmm... någon som har något bra förslag hur man ska kunna hitta mitt nagellack?XD och snälla säg INTE: Om du var ett nagellack vart skulle du gömma dig då? Eller: Tänk som nagellacket, bli ett med nagellacket xD Sådana hära dålig förslag som inte funkar.. Men som är roliga xD Och ni har nog märkt att jag inte kan stava till: Nagellack... HAHAHAHAHAHHAHAHA XD Kan någon SNÄLLA skriva hur det stavas?XD

mahaha.. I'm flummig :D XD hmm... Nu ska jag ner och titta igen.. XD

Ha det bra alla.. alla. alla.. Alla damer och elefanter xD

Av sara johansson - 8 april 2010 11:37

Ja, då kanske man ska in till stan i dag då.  Fast hon jag ska in med har ont i huvudet ;( Vi ska vänta lite och se ifall det blir bättre ;P Hoppas :)  Nej, nu ska jag gå och leta efter min mobil xD

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Presentation

Tja alla och tack för att ni tittar på min blogg ;D

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards